18 februari 2014

Sneakpeak

Yeahhhhhh de spullen voor mijn eerste album als designteam lid bij Scrobby zijn binnen.
Het ziet er allemaal zo leuk uit,.Mijn eerste album zal ik voor het grootste gedeelte met de nieuwe Crate lijn Boys Rule gaan maken.Een hele leuke stoere frisse lijn met lekker veel embellisment waar mee je naar hartenlust kunt combineren.


                        Scrobby heeft de hele lijn opgenomen  
      http://www.scrobby.nl/producten/scrapbookpapier-karton/crate-paper.html

Uiteraard kon ik niet wachten en ben ik gelijk aan de slag gegaan. Scrobby zal binnenkort deze mini albumkit op de site gaan plaatsen zodat degene die het leuk       vinden deze kunnen kopen en zo dit album kunnen gaan namaken. Voor meer info zie : http://www.scrobby.nl/kit-club/onze-kits/mini-album-kits.html.
   Hieronder vast een sneakpeak van de voorzijde van het album Awesome Dude.


2 opmerkingen:

  1. ik ben zo benieuwd hoe de kits eruit gaan zien.
    deze lijn lijkt me fantastisch. :-)
    proficiat dat je bent uitgekozen voor het DT van scrobby!!

    BeantwoordenVerwijderen