10 februari 2014

Een beetje van mezelf en een beetje van ...........

Nadat mijn voormalig favoriete scrapwinkel Simpel-Scrappen haar deuren had gesloten heeft het een tijd geduurd voordat ik weer zin had om ergens een workshop te gaan volgen....{soort van rouwproces op creatief gebied}.
Maar uiteindelijk toch maar weer eens de stoute schoenen aan getrokken en een workshop bij Bron &Co gaan volgen.
Tjonge zeg wat had ik dit gemist.....lekker een zaterdag scrappen en een beetje slap ouwe.....
Natuurlijk was het albumpje nog lang niet af toen ik naar huis ging maar zoals altijd had ik hele andere plannen met dit leuke idee van Truike en ben dan ook thuis lekker verder gegaan met dit project en heb er mijn eigen mini album van gemaakt samen met het superleuke papier Travel girl van October Afternoon.






                         





1 opmerking:

  1. Een prachtig album, Karin.
    Ben benieuwd naar de albums die je straks voor Scrobby gaat maken.
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen